Nieuwsbrief 29 mei

maandag 31 mei 2010 17:48

Beste vrienden van de ChristenUnie,
Deze week begon met het vieren van het Pinksterfeest. Voor ons was dat op eerste Pinksterdag de dienst in onze eigen gemeente en afgelopen maandag zijn we naar de Pinksterconferentie van Opwekking in de Flevopolder geweest. Ik vind het altijd weer een voorrecht en heel bijzonder om met zoveel mensen bij elkaar te zijn en samen te zingen en God alleen de eer te geven.
Deze week was er in de media op verschillende manieren veel te zien en te horen van de politieke partijen. De ene peiling na de andere……
Toch gaat het uiteindelijk om de keuze van de kiezer op 9 juni a.s.
Dat duurt nu niet zo heel lang meer!  Wat de kiesvereniging in Den Helder betreft, wil ik twee data noemen:
Woensdag 2 juni en zaterdag 5 juni, dan hopen we op de markt te staan met onze informatie en zo de inwoners van onze stad te wijzen op de ChristenUnie.
Op 2 juni in de Marsdiepstraat van ca. 10.30 tot 16.00 uur.
En op 5 juni in de Beatrixstraat van ca. 09.30 tot 16.00 uur.
Heeft u, heb jij, gelegenheid om te helpen, laat het even weten! Liefst voor 1 juni. Dan weet ik wie er gelegenheid heeft en zal ik een rooster maken.
Op dinsdag 8 juni tenslotte, wordt u uitgenodigd voor een afsluitende bidstond voor de verkiezingen, in het GCC, de Verkenningston aan de Prins Hendriklaan.
Deze gebedsavond is van 20.00 tot 21.00 uur en vanaf 19.30 uur bent u welkom.
Voor dit moment een hartelijke groet,
Piet Bras.

Beste vrienden van de ChristenUnie,

Toch gaat het uiteindelijk om de keuze van de kiezer op 9 juni a.s.

Op 2 juni in de Marsdiepstraat van ca. 10.30 tot 16.00 uur.

En op 5 juni in de Beatrixstraat van ca. 09.30 tot 16.00 uur.

Deze gebedsavond is van 20.00 tot 21.00 uur en vanaf 19.30 uur bent u welkom.

Voor dit moment een hartelijke groet,

Piet Bras.