Save the date: 15 maart speciale bijeenkomst met Don Ceder:

IMG_6919  allen voor de truck.jpgdonderdag 07 maart 2024 14:36

Op 15 maart komt Don Ceder, lid van de Tweede Kamer voor de ChristenUnie naar Den Helder. In de loop van de middag brengt hij een werkbezoek aan een aantal maatschappelijke instellingen. ’s Avonds is er de mogelijkheid om met hem in gesprek te gaan over onderwerpen die ons vanuit Den Helder bezig houden. Dina Polonius, gemeenteraadslid voor de ChristenUnie in Den Helder, zal daar ook bij aanwezig zijn

De avondbijeenkomst begint om 18.30 uur en zal rond 20.00 uur worden afgesloten en wordt gehouden in het verenigingsgebouw ‘De Jutter’.

We hopen dat zo veel mogelijk mensen aanwezig zijn. Onder meer om 'logistieke' redenen is het goed om te weten hoe groot ongeveer de opkomst is. Wilt u, als u van plan bent te komen dit dan doorgeven via: secretaris@denhelder.christenunie.nl?
Ook als u het niet doorgeeft, bent u van harte welkom!

Nodig vrienden, bekenden en belangstellenden uit. Dan kunnen die uit de eerste hand horen waar we als ChristenUnie voor willen gaan en voor willen staan!

De uitnodiging:  uitnodiging 15 maart

Een hartelijke groet van:

Piet Bras, Kobus Post

Dina Polonius, Anjo en Leendert van Dam.

Voor meer informatie:

Piet Bras, secretaris