save the date: 15 maart stemmen Provinciale Staten en Waterschap HHNK

Poster_CU_PSWS2023_A1_21nov_5mm bleed (1).jpgdinsdag 14 maart 2023 20:06

Beste vrienden van de ChristenUnie,
Wat kunnen we terugkijken op veel mooie momenten met elkaar in de afgelopen maanden! Door de hele provincie hebben we elkaar ontmoet, met elkaar gesproken, en onze plannen voor een hoopvolle toekomst in Noord-Holland gedeeld. We hebben tientallen vrijwilligers van kringloopwinkels en repair-café’s in het zonnetje gezet, we hebben op Schiphol aandacht gevraagd voor de enorm hoge maatschappelijke kosten, we hebben een manifest ondertekend om het gebruik van de fiets te stimuleren, en we hebben in de hele provincie suggesties opgehaald om het busvervoer te verbeteren.
De afgelopen weken hebben we bovendien acte de présence gegeven bij tientallen debatten, in bijvoorbeeld Hilversum, Huizen, Amsterdam, Haarlem, Overveen, Alkmaar, Grootebroek, Zaandam en op Texel. We hebben op markten gestaan om flyers uit te delen, we hebben posters geplakt en we hebben met duizenden mensen gesproken.
Als lijsttrekker voor de ChristenUnie Noord-Holland wil ik jullie heel hartelijk dank zeggen voor jullie enorme inzet! Zonder jullie hadden we niet zo’n geweldige campagne kunnen voeren.
Morgen is de dag van de verkiezing! Gebruik deze dag nog om zo veel mogelijk mensen aan te moedigen om te gaan stemmen. Het is een geweldige waarde dat we in een democratie leven en zelf ons bestuur mogen kiezen. Mensen mogen die kans niet laten lopen. En de thema’s die in de provincie liggen, zijn er te belangrijk voor.
Maar dit is nu ook het moment om al onze inspanning terug te geven aan God. Wij hebben ons best gedaan, maar God heeft de wereld in zijn hand. Hij zal het goed maken! Ook na 15 maart willen we in dat vertrouwen door gaan. Doorgaan met het goede zoeken in de provincie. Doorgaan met oog hebben voor wie kwetsbaar is. Doorgaan met zorgdragen voor Gods schepping.

Tot spreeks!
Michel Klein