'Highlights' 14 januari 2022

vrijdag 14 januari 2022 20:25

Highlights 14 januari 2022.

Deze afgelopen week was belangrijk voor de afdeling van de ChristenUnie in Den Helder:
afgelopen maandagavond waren we bij elkaar voor onze tweede campagne- vergadering en dinsdag rond het middaguur zijn we op de foto gegaan. En dan bedoel ik alle kandidaten, als groep en ook persoonlijk. Het was droog en rustig weer en mooi dat we er allemaal bij konden zijn. Ook zijn de formulieren voor de kandidaatstelling getekend en loopt het voorspoedig met alles wat moet gebeuren in het kader van de kandidaatstelling op 31 januari a.s.

Vandaag is het verkiezingsprogramma en de inleiding naar de leden en de media gestuurd.
Aan het eind wordt het zo samengevat:

Samen recht doen en bijdragen aan een revolutie van dienstbaarheid, inzetten voor een politiek en een gemeentelijke overheid die mensen recht doet dat is waar de ChristenUnie voor staat. De (lokale) overheid dient als beschermer van de zwakken op te treden, goede zorg te leveren aan kwetsbare mensen, recht te doen en een dienstbare houding aan te nemen. Dat gaat verder dan voorzieningen binnen het sociaal domein; ook bij grote plannen en ontwikkelingen hoort er sprake te zijn van een eerlijke en evenwichtige belangenafweging.
Samen recht doen, dat is wat ons als leden van de ChristenUnie drijft en motiveert.
Doet u met ons mee?

Onze kandidaten:
1. Dina Polonius
2. Sebastiaan Pavlotzky
3. Leendert van Dam
4. Anjo van Dam
5. Piet Bras
6. Wim Haboldt
7. Nathaly Hamerslag
8. Peter van Strijen

Voor meer info: secretaris@denhelder.christenunie.nl of www.denhelder.christenunie.nl

Met vriendelijke groet,