Start TK-campagne 2021

zaterdag 05 september 2020 20:31

The Impact Factory
Nu de zomervakantie op z'n eind loopt en bijna alle scholen weer zijn begonnen, gaat ook het politieke werk weer beginnen. Niet alleen plaatselijk, voor ons als gemeenteraadsfractie en afdeling in Den Helder, maar ook landelijk. Immers, op 17 maart 2021 zijn de Tweede Kamerverkiezingen. Het nieuwe seizoen beginnen we als ChristenUnie met elkaar!
Vandaag, 5 september, was het zover: The Impact Factory. Eerst was het de bedoeling dat we ons als ChristenUnie in Noord Holland in Haarlem zouden ontmoeten. Maar, uiteindelijk konden we elkaar niet in grote groepen ontmoeten en hebben deze plaatselijk meegemaakt en hebben het programma met elkaar online gevolgd.
En het was mooi en inspirerend om met elkaar verbonden te zijn en te worden aangespoord en aangemoedigd voor de komende campagne.
Later heb ik, rond het middaguur, online een workshop gevolgd en het was goed om te zien en te horen dat in nog meer plaatsen in onze provincie afdelingen en gemeenteraadsfracties van de ChristenUnie actief zijn. Samen mogen we bouwen aan een energieke campagne!
Wil je meer weten? Wil je betrokken raken bij de ChristenUnie? We zien uit naar je!
Neem contact op met de secr. van de ChristenUnie in Den Helder,
Piet Bras